Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği

17.12.2014

Doğrudan Pazarlama Ödülleri Sahiplerini Buldu

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından 7 yıldır geleneksel olarak düzenlenen DP Ödülleri 16 Aralık 2014 tarihinde The Ritz Carlton Otel’de düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Radyo ve televizyon dünyasının sevilen ismi Bay J’nin sunuculuğunu yaptığı gecede bu yıl da başvuran yüzlerce ajans ve projenin arasından sektörün ‘en iyi’leri seçiledi.

Pazarlama sektörünün merakla beklediği, en önemli markaların doğrudan pazarlama faaliyetlerinin ve çalışmalarının ödüllendirildiği DP Ödül Töreni’nde; Etkinlik Pazarlaması, İnteraktif Pazarlama, Satış Noktasında ve Sahada Pazarlama ile Veritabanına Dayalı Pazarlama ana kategorilerinde projeler ödüllendirildi. Ana kategorilerin yanı sıra özel kategorilerde de Entegre Doğrudan Pazarlama Kampanyası, En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması ve Çekmecede Kalmış İşler ödülleri de sahiplerini buldu.

Pazarlama sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getiren törende açılış konuşmasını yapan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkanı Alper Sesli 2013 yılında sektörün 1.4 milyar dolar hacme ulaştığını anlatarak, “Ciro payı en çok artan alan olarak İnteraktif Pazarlama dikkati çekiyor. Bu sonuç markaların İnteraktif Pazarlama alanındaki faaliyetlerine hız verdiğini gösteriyor” dedi. Sektörün istihdam hacminin de 115 bin olduğu vurguyan Sesli, şirketlerin doğrudan pazarlama iletişimine verdiği önemin arttığını görmekten ve ödüllere gösterilen ilgi bizi mutlu ediyor” şeklinde konuştu.

DP Ödülleri fikrinin nasıl doğduğunu anlatan DP Ödülleri Ödül Komitesi Başkanı ve DPİD Yönetim Kurulu Üyesi Eser Hakim ise “ ‘Doğrudan Sonuca Gidenler Buraya’ sloganıyla yola çıktığımız ödül töreninde, başvuran yüzün üzerinde ajans ve dört yüze yakın proje arasından sektörün ‘en iyi’lerini ödüllendirdik Bize zaman ayırarak oldukça güç bir işin üstesinden başarıyla gelen jürimize sizin huzurlarınızda tekrar teşekkür etmek istiyorum.” dedi.

Ajans Press, Marketing Türkiye, Brand Age, MediaCat, Campaign Türkiye, Paylas.Com ve Halklailiskiler.com'un basın sponsoru olarak destek verdiği etkinliğin, hizmet sponsorları ise; Teknika, İltek Media, Mate, Project House, Kollektif, Accord İletişim, Brand Experince Designers, Youth Republic ve Koni Social oldu.

“DOĞRUDAN SONUCA GİDENLER” ÖDÜLLENDİRİLDİ

"DPİD" bundan önceki yıllarda olduğu gibi, bu yıl da Türkiye'nin en başarılı ve dikkat çeken pazarlama çalışmalarını değerlendirdi. “En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama Uygulaması” ödülünü Tofaş – Jeep için Dna BoX  projesi ile Leo Burnett Istanbul alırken Vodafone “En Cesur Müşteri” ödülünün sahibi oldu.           

Toplamda 400'den fazla projenin değerlendirildiği yarışmanın sonuçlarına  www.dpodulleri.org  linkinden ulaşılabilirsiniz.

Bilgi için;

Accord İletişim, 0212 275 47 10

DİĞER HABERLER

Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Doğrudan Pazarlama Eğitimi

Yeni

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde eğitimlerimizi tamamladık

Yeni

Bilgi Üniversitesi Doğrudan Pazarlama Eğitimleri Başladı

Yeni

İletişim Profesyonellerine Temel Disiplinlerden İpuçları

Yeni

ALTIN PUSULA BAŞVURULARI İÇİN SON GÜNLER!

Yeni

Etkinlik yönetiminde uzman olmak ister misiniz?

Yeni
ETKİNLİK TAKVİMİ

radore

©2014 DOĞRUDAN PAZARLAMA İLETİŞİMCİLERİ DERNEĞİ BU SITEDE BULUNAN YAZI VE ÇIZIMLERIN HER HAKKI SAKLIDIR.